Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
 
 
 
 

 

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

1) Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele e-shopu elidan.cz

     Zjevné vady zboží - oznamuje zákazník ihned, nejpozději pak do 3 dnů ode dne dodání zboží.
     Skryté vady zboží - zákazník reklamuje do 14 dnů ode dne dodání zboží.

Vzhledem k charakteru krmiv, která jsou zbožím podléhajícím zkáze se specifickými nároky na uskladnění, nebudou pozdější reklamace vyřizovány.

2) K reklamaci je nutné ve všech případech předložit:
             - fakturu-dodací list, doklad o zaplacení a vlastní reklamované zboží.
             - reklamované zboží musí být vráceno v původním obalu.
reklamované zboží zasílá kupující na adresu prodávajícího: Jan Becha, Prušánecká 15, 628 00 Brno
Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu, si hradí kupující sám.

3) Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží buďto:
             - vyměněno
             - nebo vrácena uhrazená kupní cena, včetně poštovného

Doba vyřízení reklamace záleží na druhu krmiva a druhu reklamované vady, nepřesahuje však zákonem stanovenou lhůtu 30-ti dnů. 


Záruční podmínky

- na potřeby se vztahuje záruka 24 měsíců
- Krmiva jsou zbožím podléhajícím rychlé zkáze a nevztahuje se na ně záruční lhůta 24 měsíců. 
- Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je 12 - 15 měsíců od data výroby (dle druhu krmiva) a je uvedena na obalu.
- Na obalu je rovněž uvedena lhůta spotřeby.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé :
- při neodborném zacházení zákazníka s krmivem
- při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka
- v důsledku živelné katastrofy
- v důsledku násilného poškození
- v důsledku povětrnostních vlivů
- při provozu za neobvyklých podmínek
- při neoprávněném zásahu do zboží osobou, která nebyla k provedení zásahu zmocněna

Krmiva se skladují v suchu, na chladném místě chráněném slunečním paprskům. Důležité je krmivo zabezpečit proti škůdcům.

 

Kontakt pro reklamaci zboží:

e-mail: reklamace@elidan.cz

mobil: 775 665 819

 

 

Novinky z našeho blogu

Alavis pro lidi? Alavis Maxima
16.05.2019
Alavis pro lidi? Alavis Maxima
O kanadské značce ALAVIS™ která spadá pod farmaceutickou společnost Pharma United Inc. jste jistě slyšeli. Teda aspoň já ji dost vnímal v rádiu, telev... číst celé
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.